
Envison står bag design og lancering af Hummels nye fodboldtrøje
FCG’s reklamebureau Envision stå bag design og lancering af Hummles nye fodboldtrøje til UEFA EM 2021.
Lyden af tusindvis af danske fans i Parken, der synger den danske nationalsang, er integreret i trøjen. Lyden af sammenhold og lyden af Danmark. En af de sidste landskampe før COVID-19 omdannede Hummel Parken til et kæmpe lydstudie og forevigede lyden af sammenhold og fællesskab på tribunerne. Derefter blev lyden konverteret til en lydbølge og integreret i den nye landsholdstrøje. Hvorfor? Fordi det giver gåsehud! Fordi det cementerer Hummel som fællesskabets sportsmærke. Og fordi det sælger fodboldtrøjer. Vi er stolte af Envisions arbejde med denne case.
Læs om casen på Envisons hjemmeside her
Jesper Herholt, Kreativ Direktør fra Envision, har talt lidt med DBU i podcasten "Landsholdslejren" om den nye landsholdstrøje og sin egen passion for fodboldtrøjer. Advarsel: Det er meget nørdet, men hvis du har den mindste interesse for fodbold og fodboldtrøjer, så lyt det alligevel her!